maanantai 16. maaliskuuta 2015

Aikuisen naisen kakku

Aikuinen nainen mä oon... Tänään tuli kolomekybää täyteen ja juhlat on juhlittu!! Seuraavan kerran juhlitaan 20 vuoden päästä!! Halusin itse laittaa 30 hengelle kaiken mahdollisen itse. Ruoaksi tein kermaperunoita, lihapullia ja salaattia. Ruoan kanssa oli tarjolla myös itsetehtyä saaristolaisleipää ja maalaisleipää. Ohjeita näihin en nyt rupea teille jakamaan, mutta josko joskus myöhemmin. Kahvin kanssa oli tarjolla kermakakkua sekä muutamia keksejä. En muista koska viimeksi olisin kermakakkua tehnyt, mutta olen nähnyt monta kuvaa kivasta kukka pursotuksesta, joten päätin itsekkin kokeilla. Toisen kakun välissä oli mangomoussea ja toisen välissä mustikkamoussea. Molemmat ovat minun lempitäytteitäni. Namks!



Mielestäni onnistuin yllättävän hyvin, vaikka viime pursotuksesta on monia vuosia!! 

Iltapalla tarjoilin nakki-, kinkku- sekä lohirullia. Näihin ohjetta tulossa myöhemmin. 

Hyvää syntymäpäivää MINÄ itse!! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti