torstai 29. syyskuuta 2016

Puolikas prinsessa letti

Jos ylimääräistä aikaa joskus löytyy, niin käytän sen usein käsitöihin, etenkin lasten vaatteiden ompeluun. Kankaiden valinta on yleensä ollut aika helppoa ja olen saanut itse päättää mitä kankaita valitsen. Ollaan tultu kuitenkin siihen tilanteeseen, että pian 4-vuotias esikoiseni ei enää pue päälleen vaatteita, joihin MINÄ olen valinnut kankaan. Olen joutunut päätymään siihen, että en ompele hänelle enää mitään jos hän itse ei ole valinnut kangasta, koska se jää muuten kaappiin lojumaan... Onneksi meillä on vielä kuitenkin aika sama maku. Esikoisellani on ihanat ja melko paksut hiukset, joihin nykyään myös minä saan tehdä (harjoitella) lettien tekemistä. Tyttäreni usein toivoo, että teen hänelle "puolikkaan prinsessa letin", joten tästä sai nimensä tämä ihana kangas/mekko. 


 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti